Τα καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

Συχνές Ερωτήσεις

Περιεχόμενα

• 1 Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

o 1.1 Μπορώ να επιστρέψω ένα αντικείμενο που είμαι δυσαρεστημένος;

o 1.2 Χρειάζεται να σας ενημερώσω όταν είναι να επιστρέψω κάτι;

o 1.3 Χρειάζεται να καταβάλω τα έξοδα των ταχυδρομικών τελών για να επιστραφέι το προϊόν;

o 1.4 Θα πρέπει να πληρώσω τα ταχυδρομικά τέλη για την επαναποστολή της αλλαγής μου;

o 1.5 Πόσο καιρό θα πάρει για να επεξεργαστεί η αλλαγή μου;

o 1.6 θέλω να επιστρέψω τα προϊόντα μου, αλλά είμαι εκτός της περιόδου των 15 ημερών. Μπορώ να τα επιστρέψω ακόμα;

o 1.7 Τα προϊόντα μου είναι ελαττωματικά - μπορώ να τα επιστρέψω;

 

• 2 Περισσότερες πληροφορίες

o 2.1 Πώς γίνετε η επιστροφή

o 2.2 Αλλαγές

o 2.3 Ελαττωματικά Προϊόντα

 

 

 

Συχνές Ερωτήσεις (FAQs)

 

1.Μπορώ να επιστρέψω ένα αντικείμενο που είμαι δυσαρεστημένος;

Ναι, με την προϋπόθεση ότι είναι σε άριστη κατάσταση, με τις ετικέτες άθικτες μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την παραλαβή. Παρακαλώ δείτε στις πληροφορίες που αφορούν τις αλλαγές για περισσότερες λεπτομέριες σχετικά με τον τρόπο επιστροφής.

 

2.Χρειάζεται να σας ενημερώσω όταν είναι να επιστρέψω κάτι;

Όχι, δεν υπάρχει καμία ανάγκη να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν από την επιστροφή του δέματος σας.

 

3.Χρειάζεται να καταβάλω τα έξοδα των ταχυδρομικών τελών για να επιστραφεί το προϊόν;

Σε περίπτωση αλλάγης μεγέθους,σχεδίου,χρώματος σε ρούχο,παπούτσι,αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μας αποστέλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με γενική ταχυδρομική και χρεώση της ZAKCRET SPORTS και αποστέλουμε το νέο εμπόρευμα με χρέωση του πελάτη 5,00€ ευρώ.Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις ισχύουν τα παραπάνω.

 

4.Θα πρέπει να πληρώσω τα ταχυδρομικά τέλη για την επαναποστολή της αλλαγής μου;

Σε περίπτωση αλλάγης μεγέθους,σχεδίου,χρώματος σε ρούχο,παπούτσι,αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μας αποστέλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με γενική ταχυδρομική και χρεώση της ZAKCRET SPORTS και αποστέλουμε το νέο εμπόρευμα με χρέωση του πελάτη 5,00€ ευρώ.Σε όλες τις αλλές περιπτώσεις ισχύουν τα παραπάνω.

 

5.Πόσο καιρό θα πάρει για να επεξεργαστεί η αλλαγή μου;

Στόχος μας είναι να αποστέλλουν αντικαταστάσεις σας εντός 24 ωρών από την παραλαβή της επιστροφής σας, στη συνέχεια, εφαρμόζονται οι συνήθεις χρόνοι παράδοσης μας.

 

6.Θέλω να επιστρέψω τα προϊόντα μου, αλλά είμαι εκτός των 15 ημερών. Μπορώ να τα επιστρέψω ακόμα;

Ναι, αρκεί να επιστραφούν μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά την αγορά και να είναι σε άριστη κατάσταση.

 

7. Τα προϊόντα μου είναι ελαττωματικά - μπορώ να τα επιστρέψω;

Ναι, παρακαλούμε να τα επιστρέψετε με το συνήθη τρόπο και εμείς θα ρίξουμε μια ματιά σε αυτά. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε όλα τα στοιχεία σας, καθώς και κάθε πληροφορία που νομίζετε ότι μπορεί να είναι χρήσιμη. Εάν το προϊόν σας έχει κατασκευαστικό ελάττωμα, Θα γίνει αλλαγή.

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες

 

Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα της αλυσίδας ZAKCRET SPORTS έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής.

 

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

• Έχουν επιστραφεί σε εμάς εντός 15 ημερών από την παραλαβή.

• επιστρέφονται σε μας σε άριστη κατάσταση, με την αρχική συσκευασία τους και με τις συνημμένες ετικέτες.

Τα νομικά σας δικαιώματα δεν επηρεάζονται.

Πώς να τα επιστρέψετε:

• Τοποθετήστε τα προϊόντα σε μια τσάντα ή ένα κουτί, έτσι ώστε να προστατεύονται τα προϊόντα και στη συνέχεια τα αποστέλεται στη παρακάτω διεύθυνση:

ZAKCRET AE

20 χιλιόμετρo Λεωφ. Μαραθώνος 

Πικέρμι 19009

Ελλάδα

• Παρακαλείσθε να επισυνάψετε το τιμολόγιό σας και να μας ενημερώσετε τι μεγέθη επιθυμείτε. Αυτό θα μας βοηθήσει να διασφαλίσουμε ότι θα επεξεργαστεί η αλλαγή σας γρήγορα και αποτελεσματικά.

• Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες σχετικά με την επιστροφή του προϊόντος σας , μη διστάσετε να μας στείλετε email στο sales@zakcret.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 218 218 2000 

 

Αλλαγές

• Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε τον κωδικό και το μέγεθος των αντικαταστασεών σας.

• Θα επιστραφεί πίσω σε εσάς σας όσο πιο γρήγορα μπορούμε και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων, στόχος της αποστολής της αντικαταστάσης σας ειναι εντός 24 ωρών από την παραλαβή της επιστροφής σας.

• Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να υπάρχουν μικρές καθυστερήσεις κατά τη διάρκεια περιόδων.

 

Ελαττωματικά προϊόντα

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ZAKCRET AE πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.

Top