Τα καλάθι αγορών σας είναι άδειο!

Πληροφορίες Αποστολής

1 . Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής


Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 71243. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»


Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση


Το κόστος μεταφορικών είναι το ίδιο για την αποστολή σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδος και διαμορφώνεται ως εξής:

 - Για παραγγελίες κάτω των 60,00 € το κόστος επιβάρυνσης είναι 5,00 € 

 - Για παραγγελίες άνω των 60,00 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν

* στις παραπάνω τιμές εμπεριέχεται ο ΦΠΑ

Έξοδα Αποστολής για την Κύπρο

 - Για παραγγελίες κάτω των 60,00 € το κόστος επιβάρυνσης είναι 5,00 € 

 - Για παραγγελίες άνω των 60,00 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν

Παράδοση με Γενική Ταχυδρομική: Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ.

H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 7 εργάσιμων ημερών. (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω).

Παράδοση με DHL: *Κόστος επιβάρυνσης 10,00 € (Express) - Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ. 

H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών. (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω)

 

Έξοδα Αποστολής προς λοιπές χώρες

- Κόστος επιβάρυνσης 10,00 € για παραγγελίες προς Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Κροατία, Λετονία 

Παράδοση με DHL: Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ.

H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών. (στις δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω).

Σε περιπτώσεις απαίτησης του αγοραστή άλλης ώρας και άλλης μέρας παράδοσης θα πρέπει να γίνεται βάση συνεννόησης με το Customer Service στο (0030) 218 218 2000 

 


2. Μη ολοκλήρωση παραγγελίας


Η εταιρία ZAKCRET Sports θα ήθελε να απολογηθεί για σπάνιες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσει να ολοκληρώσει μια παραγγελία οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής :

  • Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με όλο το δίκτυο καταστημάτων.
  • Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν και στο συγκεκριμένο χρώμα μέγεθος σε ένα από τα δέκα καταστήματα ή το ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
  • Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.

 

Ωστόσο σε περίπτωση που σας τύχει μια από τις παραπάνω σπάνιες περιπτώσεις σας ζητάμε τη κατανόηση σας και το εξειδικευμένο προσωπικό της θα προσπαθήσει με το καλύτερο δυνατό τρόπο να σας εξυπηρετήσει.


3. Καθυστέρηση παραγγελίας


Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχει η σπάνια περίπτωση να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή. 

Σε περιόδους εκπτώσεων, ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.


 

4.Υπαναχώρηση / Επιστροφή - Αλλαγή Προϊόντων


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους μια και η φύση των ειδών ρουχισμού και υποδημάτων είναι τέτοια που κάποιες φορές μπορεί να μην καλύψουν τις προσδοκίες σας εξαιτίας της μη φυσικής παρουσίας των κατά την αγορά. 

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Πιστεύω μας είναι ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα της αλυσίδας ZAKCRET SPORTS έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. 

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών τότε η ZAKCRET ΑΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. 
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ).
Σε περίπτωση αλλάγης μέγεθους,σχεδίου,χρώματος σε ρούχο,παπούτσι,αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη , μας αποστέλει πίσω ο πελάτης το εν λόγω εμπόρευμα με γενική ταχυδρομική και χρεώση της ZAKCRET SPORTS
και αποστέλουμε το νέο εμπόρευμα με χρέωση του πελάτη 5,00€ ευρώ. 
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων η χρέωση είναι 5,00 ευρώ για την επιστροφή του προϊόντος εφόσον έχετε ήδη πληρώσει τα μεταφορικά και αν η παραγγελία ήταν άνω των 60 ευρώ, θα χρεωθείτε διπλά μεταφορικά: 5,00 ευρώ για την αποστολή και άλλα 5,00 για την επιστροφή του προϊόντος. Σε όλες τις αλλές περιπτώσεις ισχύουν τα παραπάνω. 

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

▪ επικοινωνήστε εν πρώτης στο τηλέφωνο 218 218 2000 ή αποστείλετε email στην διεύθυνση sales@zakcret.gr αιτιολογώντας τον λόγo της επιστροφής
▪ η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 15 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
▪ το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί
▪ το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)

Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα. 

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων


Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ZAKCRET SPORTS πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.

Top